05 juli 2013

Autootjes voor kleine meisjes-VIDEO


Hoi allemaal,

 Kleine meisjes hebben ook recht op mooie autootjes, vind je ook niet?! Daarom maakte ik deze oude autootjes tot autootjes voor kleine meisjes. Ik vind ze zoooo cute!! 


Ik liep al een tijdje met dit idee: iets typisch jongensachtigs transformeren tot iets voor kleine meisjes.
Op Koninginnedag vond ik deze schattige houten autootjes. Ze zijn lang terug handgemaakt door de vader van de dame waar ik ze van kocht. Dat zouden de autootjes worden voor mijn project.


Met de decoupage techniek gaf ik de autootjes een totaal ander uiterlijk. Ze zijn nu ubercute! 

In de video kun je helemaal zien hoe ik te werk ging.



De decoupagelijm die ik graag gebruik is Mod Podge (love it!!) Maar je kunt iedere decoupagelijm gebruiken die je hebben wilt.


Ik gebruikte patroonpapier van Docrafts: Papermania Vintage Notes. Daar zitten geweldige rozenprintjes bij. Superschattig! Perfect voor dit project. Ik combineerde die met rozenprint-servetten van Tilda.


De autootjes zijn natuurlijk niet voor kleine meisjes die nog van alles in hun mond steken. Maar wel heel schattig op de babykamer als decoratief item. 


Dat was het alweer voor deze keer. Ach! Waren er maar meer uren in een dag, want ik heb zoooveel meer projecten dan het mij lukt ze met jou te delen! Ik hoop je snel weer te mogen bloggen.


PS
Excuses als ik nog niet gereageerd heb op vragen van jou in andere berichten, beetje druk geweest. Maar ik reageer nog.

Heel veel liefs
en tot een volgend project!

Karin Joan


7 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ontzettend leuk bedacht en gemaakt. Ik heb nichtjes die autos mooier vinden als poppen..deze ga ik maken!! Lieve-groetjes, Verie

Martine zei

Echt super schattig!
Hoe kom je op het idee?
Helemaal geweldig!

Groetjes Martine

Bibi zei

Wat een super schattige autootjes sis! En wat gezellig dat Jem ff kwam buurten! 😘🌹

BB

Atelier Valerie zei

Missie geslaagd!
Ze zijn echt zo meisjes-jongens tot!
Ik vind ze zalig mooi.
Geniet van de zonnestraaltjes,
lieve groetjes Valerie ♥

♥Sanne zei

Echt heel mooi. Superrrrr leuk. Wie wil die nu niet op de kinderkamer. Super orgineel hoor ze zijn om op te eten.

liefs Sanne

♥Sanne zei

Heb het filmpje nog even bekeken. Heerlijk filmpje die ga ik nog vaker bekijken, want die moettttt ik ook maken. Zo leuk die treintje voor een meisje. En nu omdraaien iets van een meisje voor een jongen. Zo knap hoe je dat doet. Toen je begon dacht ik dat lijkt wel op mijn prutsgeknuts alleen word het bij mij dan uiteindelijk nooit zo mooi en ben ik teleurgesteld.. maar bij jou ziet het er zo simpel uit.. O ja ik heb ook is modpodge gemaakt... o ik het nu echt goed heb gedaan weet ik niet maar het plakt super. Nou nu op zoek naar een houte treintje

xxx Sanne

Marjolein zei

sooooooo cute!!!
Heel leuk gedaan!!
Groetjes,

Marjolein

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...