12 augustus 2014

Bruiloftsbootjes, Fimodrupjes en Gedipte Schuimpjes

Weddingstar

Hoi ZELFMAKERS


Ik heb weer mooie inspiratie voor deze natte winderige dagen. Dit bootje is van WeddingstarZe zijn van metaal, maar natuurlijk ook ouderwets leuk zelf te vouwen. Een heleboel voor een bruiloft of feest zou een mooi gezicht zijn. 
Doe jij wel eens aan origami?



Linnypig maakt de meest schattige figuurtjes van Fimo. Deze drupjes zijn zo geweldig. Je moet echt even haar website bekijken
Werk jij wel eens met Fimo?



Moet je dit zien! Merengue schuimpjes die een kleurdipje hebben gekregen. Leuk gedaan he? Heb je eerder al de marshmallows met een kleurdipje gezien? Klik hier

Morgen meer moois!
Vergeet niet mee te doen aan het 


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

1 opmerking:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Leuk, leuk! Deze bootjes ga ik maken,..heb namelijk in sept. 3 bruiloften, 't feest kan niet op!!

Lieve-Groetjes, Verie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...