10 oktober 2016

Morgen LIVE Krijtbord project!!



Wanneer alles volgens plan gaat, werk ik morgen aan een leuk krijtbord project in het trendy Koffie-thee-lunch cafe FLAT WHITE op de Coolsingel in Rotterdam!!

Samen met Claudia Varewijck mag ik daar 2 grote krijt-bord vlakken invullen met menu en meer! We zullen ons best doen om er live verslag van te doen via mijn prive Facebook (zijn we al vrienden? klik: Karin Joan CreativeMaker) en met videos en foto's op mijn openbare Facebook account en op mijn Instagram. Maar helemaal leuk zou het zijn als je even langs komt! We zijn er de hele dag! Leuke uitdaging!!! Maar we hebben er zin in! 




Kom jij ook even langs?

Flat White zit in INCONCEPT store op de Coolsingel 83. A lovely shop with a great variety of special gifts, designer clothes and more things. Come and explore!

Tot morgen!!





Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          



dit veld niet invullen s.v.p.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...