14 september 2016

WordScrapping en WIN Vrijkaartjes voor PaperPassion Beurs!





Hoi!!

Heb jij al gehoord van WordScrapping?!!? Vast niet! want het is gloedjenieuw!! Wat het is...?
Een combinatie van SCRAPBOOKING en HANDLETTERING! Hoe dat in z'n werk gaat? Dat kan ik je beter laten ZIEN!



En nu jij!! 

  1. - kies een korte tekst
  2. - schrijf, teken en print de woorden: belangrijke woorden: groot, minder belangrijke: klein.
  3. - knip de woorden uit in allerlei vormen: rond, rechthoekig, met een witte rand of scheur
  4. - schuif en plak de woorden in een compositie die jij leuk vindt.
  5. - maak het nog leuker met patroonpapier, kleurige achtergronden, doodles, stickers, stempels foto's etc. etc. 
  6. DEEL JOUW #WordScrapping project op Facebook en Instagram met  #wordscrapping  Dan kom ik graag even kijken wat jij maakt!!
- Perfect voor Handlettering, Biblejournaling, Artjournaling en natuurlijk Schrijven met Penseel!!



Paper Passion Beurs

En met deze video heb ik je meteen verteld over de Paper Passion Beurs: de beurs voor paperlovers zoals jij en ik!! En... ik ontmoet je daar heel graag! Want ik heb er een stand! yeaah!! Daar laat ik je samen met een klein team van mijn cursisten live Schrijven met Penseel zien en zijn we er  om jouw vragen te beantwoorden, alle mooie spullen live te laten zien en jouw naam te schrijven. Superleuk als je langs komt, ik verheug me erop om jou in het echt te zien!!


WIN VRIJKAARTJES voor Paper Passion Creatieve Beurs!

Hoe doe jij mee?

Hoe meer je meedoet, hoe meer kans!! simpel toch :-) 


Ook leuk als je hier een reactie achter laat!!



Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!



         



dit veld niet invullen s.v.p.

1 opmerking:

Unknown zei

Wow, superleuk zeg.....dat wil ik ook!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...