22 september 2016

Winnaars Paper Passion vrijkaartjes in WordScrapping video




YES!! 
de winnaars van de PaperPassion vrijkaartjes zijn bekend!! 

Ben jij het geworden?! Bekijk even de video! Zet het geluid aan!! Ik heb er weer een #wordscrapping project van gemaakt, om je te inspireren het ook eens te proberen. 


Winnaars, mail jouw postadres even naar info@makerisme.nl dan sturen we jouw kaartje op.
Voor iedereen die ook wil leren Schrijven met Penseel : www.schrijvenmetpenseel.nl


dit veld niet invullen s.v.p.


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          
Wat is WordScrapping?

Een superleuke fusion tussen scrapbooking en handlettering en mixed media. 
Geen regels, alleen maar fun!! 

Zo kun je te werk gaan: 
1 kies een tekst
2 schrijf/ print/teken/ schilder/ kalligrafeer de tekst uit in losse woorden
3 knip de woorden uit
4 plak de woorden in de juiste volgorde op een blad.
5 vul aan met doodles, stickers, stempels en allerlei embellishments.
6 bewerk de achtergrond evt. met verf, inkt, washi tape, mooi papier of wat je dan ook maar wilt.




Probeer WordScrapping ook eens uit en deel jouw werk op jouw blog en nodig mij uit om te komen kijken. Of deel op facebook of instagram met #wordscrapping












dit veld niet invullen s.v.p.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...