27 september 2016

Waar ik mee bezig ben: 2 beurzen!!



Hoi!!

kleine update van waar ik mee bezig ben in deze video!



 Ik ben de laatste tijd vooral bezig met Schrijven met Penseel, maar dat had je zeker ook al gemerkt? Maar waar zijn nu al die andere leuke zelfmaak-projecten? Wel... die zitten hevig te borrelen van binnen en die houd ik er stevig onder! Een mooi staaltje zelfbeheersing hier, want ik moet even keuzes maken: ik kan (helaas!!) niet alles tegelijk. Omdat ik mijn cursus Schrijven met Penseel nog aan het aanvullen en uitbreiden ben, blijf je van mij voorlopig nog veel Schrijven met Penseel zien. Maar andere projecten komen zeker nog, alleen nu nog even niet :-) Hoeveel temeer, vind ik het echt SUPERGEWELDIG!! dat je nog steeds komt lezen! zo leuk!!! Dankjewel! Ik zou het dan ook helemaal top vinden als ik je in het echt mag ontmoeten.

Kom je ook naar de Demodagen in Spijkenisse op 30 sept. en 1 okt? Dan schud ik je daar heel graag in het echt de hand. Ik demonstreer dan samen met een paar leuke cursisten, wat je zoal in mijn cursus mag verwachten. De toegang is gratis en ik zit in de winkel recht tegenover de voordeur, dus je kunt me niet missen.  Meer info op www.Doeading.nl

Verder ontmoet ik je ook heel graag op de leukste PaperLover PaperPassion Papier beurs voor makers op 27, 28 en 29 oktober in Tilburg waar ik 3 dagen sta, samen met Doeading. Het wordt een superleuke beurs met workshops en demo's en heel veel te doen en te beleven. Kijk maar eens op de website van PaperPassion: www.paperpassion.nl








Tijdens beide beurzen laat ik je graag verschillende technieken zien voor Schrijven met Penseel. Dit project heb ik bijvoorbeeld gemaakt met Gansai Tambi waterverf en een waterbrush. Ik schreef op een Schut Aquarel blok. Je vindt mijn favoriete penselen en andere materialen die ik graag gebruik hier: http://bit.ly/kjs-favorieten  



Geweldig dat je weer langs bent geweest. Ik zie je heel graag weer in een volgend project!!



Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          



dit veld niet invullen s.v.p.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...