15 maart 2016

GRATIS proberen: online workshop Schrijven met Penseel


Hoi lieve jij!

Sinds 1 week is mijn online workshop Schrijven met Penseel weer open voor inschrijving. Je kunt nu les 1, 2 en 3  GRATIS proberen! Lees snel verder

De Online Workshop Schrijven met Penseel wordt nog steeds uitgebreid: dat betekent dat de workshop groeit terwijl je er lid van bent. Je krijgt de toegevoegde content er GRATIS bij.

Op 1 april sluit de inschrijf-mogelijkheid!!  
(en opent de workshop pas weken later voor een hogere prijs van minimaal 10 euro meer!) .

 Inhoud van de workshop


– Meer dan 13 video-lessen met stap voor stap instructies en veel tips en trucs
– Handig hulp-werkbladen om mee aan de slag te gaan
– advies over te gebruiken materialen 
– Leren in eigen tempo
– online, dus geen reiskosten of reistijd
– ‚ontmoet’ de andere workshop leden in de besloten Facebook groep
– meedenken en beslissen over uitbreidingen van de workshop
Half jaar
  1 JAAR lang toegang (op veler verzoek verlengd :-) )




Wat heb je nodig

  • – een penseelstift of penseel met punt
  • – printerpapier om op te oefenen
  • – de sjablonen die je als downloads in deze workshop ontvangt
  • – printer om de sjablonen die je krijgt te printen.

klik hier om GRATIS te proberen 
geldig t/m 31 maart 2016

Hieronder zie je enkele van mijn videos van verschillende vormen van Schrijven met Penseel. De videos dienen slechts ter inspiratie. De inhoud van de workshop is niet gelijk aan de videos. 



geldig t/m 31 maart 2016
------------------------------------------------------------------------------------




Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...