31 december 2015

Sjablonen met Silhouette Cameo




Hoi allemaal,

ik krijg nog steeds vaak vragen over het zelfmaken van sjablonen,
daarom deze info met wat oudere projecten op een rijtje.

Wat is de Silhouette Cameo?
De Silhouette is een digitale snijplotter: het snijdt wat je heel moeilijk (niet eens) zou kunnen knippen in papier, stof en meer materialen. Over de Cameo is wel heel veel te vertellen en er zijn legio filmpjes van. Ik verwijs je graag naar deze site: http://www.creabest.nl/silhouette/silhouette-home.html
Al mijn Silhouette video's vind je onderin dit bericht.

Zelf sjablonen maken
Silhouette instellingen
Hieronder vind je een overzicht van mijn projecten waarin ik met sjablonen gewerkt heb. In de verschillende projecten laat ik verschillende manieren zien om sjablonen te maken. Mijn favoriete manier is:
- snijden uit overheadtransparanten (hier te koop)
- Silhouette snij-instellingen: als cardstock, maar dan mesje op stand 3)
- gebruik snijmat


Wil je graag een sjabloon op maat?

Ik heb al velen van jullie mogen inspireren met projecten waarin ik zelfgemaakte sjablonen gebruikte. Superleuk dat jullie daar zo enthousiast over zijn. En nu krijg ik steeds vaker de vraag of ik ook sjablonen maak tegen betaling.

Wel… dat kan… maar… omdat ik mijn tijd echt aan de ZELFMAAKprojecten voor mijn blog wil besteden, moet ik te stevig rekenen voor het op maat maken van sjablonen. De prijs van de sjablonen wordt daarom te hoog. Daarom verwijs ik voortaan graag naar de facebookgroep: https://www.facebook.com/groups/Studiopatronen/

Je kunt jouw vraag het beste neerleggen bij de dames in de facebookgroep,
daar wordt heel goed gereageerd.


Hieronder nog inspiratie foto's en videos.
De projecten hieronder zijn allemaal gemaakt met zelf ontworpen sjablonen uit de Silhouette. In de videos onderaan, zie je hoe ik te werk ben gegaan. Voor de enkele sjablonen heb ik gratis downloads. Scroll naar beneden voor meer info.



















Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!
Daar vind je al de sjablonen die ik gratis weggeef!



Bekijk hieronder mijn VIDEOS voor inspiratie en instructies!
Abonneer je HIER op mijn YOUTUBE kanaal
















Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

1 opmerking:

anita01 zei

Hai Karin Joan,

Hoe grandioos geweldig al jou mooie pronkstukjes... puur genieten.

En ga je even mijn workshop datums doorgeven, dan zien we elkaar vast in 2016 bij *spelen met inkt* hoe leuk jou te lezen en hier mijn krabbeltje...

Geniet van de wisseling van oud naar nieuw en een schitterend mooi 2016 met veel sierletters in alle kleuren en geuren....

Warme Groetjes,
Anita .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...