06 november 2015

Schrijven met Penseel: hop hop hop


Ik ben nog even bezig met het samenstellen van mijn online workshop Schrijven met Penseel. Nog even geduld dus. 
IDEETJE GEZOCHT! Waar zal ik deze tekst voor gebruiken? Ik bedacht zelf: een cadeaulabel. Maar jij hebt vast nog een leuk idee! Roep maar aub!!
:-) De inspiratie voor deze leuke tekst kwam trouwens van Nathalie Ras (die haar inspiratie natuurlijk had van Sinterklaas ;-) tja... ere wie ere toekomt, toch?! hihi
Wil je op de hoogte blijven van mijn aankomende workshop Schrijven met Penseel om dit zelf te leren, schrijf je dan in  voor mijn nieuwsbrief, dan houd ik je op de hoogte: 

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

4 opmerkingen:

Julia ~Creativenails4fun~ zei

wauw wat leuk zeg, super om te zien hoe je zo mooi kan schrijven, ik word er bijna helemaal rustig van. :)
x

Margriet Post zei

Wou dat ik zo'n mooi handschrift had!

Karin Joan zei

hoi Julia, wat leuk om te horen :-) dankjewel.
Hoi Margriet, bedankt voor je leuke reactie. ik denk dat ik je wel een eind op weg zou kunnen helpen. Houd het nieuws over mijn komende workshop maar in de gaten.

Unknown zei

Hoi Karin

Ga je in 2016 ook nog een workshop schrijven met penseel geven?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...