30 januari 2015

Nieuwe GRATIS download van Papieren Lichtjes


Hoi Lieve Allemaal,

Ik heb weer een GRATIS download voor jou. En deze keer wel een hele speciale!
Lees verder!!



Geluksroute


Heb je wel eens gehoord van de Geluksroute? Het is een initiatief van geweldige mensen die een stukje geluk willen brengen aan een ander in de stad waar zij wonen/werken.



Op 7 en 8 februari is de eerstvolgende Geluksroute in Haarlem. Er zijn dan allerlei individuen of bedrijven die iets van een beetje geluk delen met wie het dan ook maar wil ontvangen.


Papieren Lichtjes

In december hebben jullie in grote getalen de papieren lichtjes gedownload
Dit was mijn eerste serie papieren lichtjes, die vind je hier)


De organisator van Geluksroute Haarlem heeft mij gevraagd of ik ook een bijdrage wilde leveren  aan de Geluksroute van februari. Ze vertelde over haar mooie plan en vroeg specifiek naar papieren lichtjes. Dus ik ontwierp voor hen speciaal deze nieuwe serie.


Zo maak je de Baby Love Shine papieren lichtjes

Het maken van de papieren lichtjes is supersimpel. Print, Knip, Plak en plaats er een led lichtje onder. Ik laat je in deze video graag zien hoe je dat doet en ik vertel je een beetje meer over de betekenis van de ontwerpjes. 



Couveuse afdeling

De lichtjes zullen door geluksbrengers gemaakt worden op 7 februari en worden gebracht naar de Couveuse afdeling van het ziekenhuis daar. Deze lichtjes zullen daar dan schijnen in de nachten wanneer de moeders hun kindjes voeden, zodat ze weten dat er aan hen gedacht wordt. Mooi inititatief, he?!



Maar of je nu participeert aan de Geluksroute of niet, deze serie papieren lichtjes zijn ook heel goed te gebruiken voor andere gelegenheden. De dagen zijn nog (te lang) kort en donker, dus dit beetje gezelligheid kan iedereen wel gebruiken. 


Verspreid een beetje geluk op de volgende manier:

- Geef eens zo'n lichtje als je op kraambezoek gaat (STER geboren)
- Geef zo'n lichtje aan jouw VALENTIJN (MushRoom for loving you :-)
- Schrijf jouw eigen wens in de lege tekstballon en geef zo'n lichtje ipv een verjaardagskaart (van HART tot HART)
- Vertel jouw vriendin die voor die grote uitdaging staat dat ze mag Schitteren! (SHINE baby SHINE!)
- Wens wie dan ook, wat dan ook in het tekstballonnetje van de stad die geluk wenst



Ik geef je deze keer de downloads in 2 delen mee.
Het eerste deel krijg je NU meteen. Klik hier


Deel 2  is voor iedereen die zich heeft ingeschreven voor mijn nieuwsbrief. Het staat al voor je klaar op mijn downloadpagina. Sta je nog niet ingeschreven? Of weet je niet meer hoe je op die pagina komt?
 Klik dan hier  om download2 GRATIS 
in jouw mailbox te ontvangen. 


Veel GELUK!

En dan wens ik je heel veel geluk in het verspreiden van dit beetje geluk. En, mocht je het nog niet weten:
wat je zaait, zul je oogsten. 
Als jij iemand anders een beetje blij weet te maken dit weekend en komende week, dan zul je dat op de een of andere wijze ook weer terug ontvangen :-)



Heel veel liefs van mij
en heel veel succes aan alle deelnemers aan de Geluksroute!
Hartelijke groetjes



        

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          




Al mijn zelfmaakprojecten vind je hier op mijn blog.
 Kijk gerust lekker rond en laat je inspireren. Start hier.



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...