08 augustus 2014

Letterkoekjes, Naam-glazen, Pallet-tafel en Huizenkastjes

 Prachtige koekjes van  Hello Naomi

Hoi ZELFMAKERS!

Ik vertelde je gisteren al dat ik het volgende project voor het online ZELFMAAK feestje even uitstel.
Maar ik laat je in de komende dagen graag ZELFMAAK-inspiratie van overal op het net zien.



Op Style me Pretty vond ik deze inspirerende foto. Superleuk voor een feest: schrijf de namen van de gasten op de glazen met een permanent stift. Er zijn ook witte glas-stiften, die zouden hier geweldig werken! Zou je het leuk vinden als ik dit project eens in een video zou uitvoeren? Laat het even weten in een reactie. 


Deze mooie huis-kastjes vond ik hier, met ZELFMAAK instructies in foto's. Maar ze zijn van de Franse blogger My little Fabric; zo'n mooie blog!


Op Welke.nl vond ik deze foto van het geweldige idee om twee pallets en tuintegels te gebruiken om deze tafel te maken. Ik weet helaas niet van welke blog/site dit origineel is. Als jij het weet hoor ik het graag, dan link ik naar de rechtmatige eigenaar.

Heb jij wel eens iets van pallets gemaakt? 
Maak jij wel eens taarten/koekjes? 
Maak jij graag iets bijzonders van een feestje?
Of werk jij wel eens met hout?
Staat er iets van jou online?
Laat even een linkje achter, dan deel ik dat graag met mijn lezers!

Morgen meer moois!
Vergeet niet mee te doen aan het 

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

1 opmerking:

Julia ~Creativenails4fun~ zei

mmm die koekjes zien er zo lekker uit!

Groetjes,
Julia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...