31 augustus 2014

8 x GIVE AWAYS en Transfermarkers



Hoi lieve ZELFMAKERS!

Ik ben weer terug van een korte vakantie.
Het was heerlijk genieten met mijn gezinnetje, maar ook heel fijn om weer thuis te zijn. En hoe was jouw vakantie? Hopelijk heb je genoten, ook al bleef je misschien in ons natte landje :-)



online ZELFMAAK feestje kaart-projecten

Je hebt nog tot 12 sept. om mee te doen met mijn online ZELFMAAK feestje! Maak een project met een van de technieken of downloads die ik in de projecten van het ZELFMAAK feestje heb laten zien en maak kans op een van de meer dan 8 GIVE AWAYS die ik beschikbaar stel.  

online ZELFMAAK feestje project Reality starts-shirt

online ZELFMAAK feestje project ZomeR-shirt

Veel ZELFMAAK plezier weer!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

3 opmerkingen:

Aartje zei

Leuk om zo alle projecten nog eens bij elkaar te zien. Ik heb zojuist mijn eerste projectje gelinkt, (niet helemaal tevreden, maar wel heel erg leuk om te doen).
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Fijn dat je weer terug bent, hopelijk heb je een fijne vakantie gehad!

Liefs

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Fijn dat je weer terug bent, vond het al zo stil hierzoo...;)! Ik heb vorige week nog een linkje geplaatst en wil het hierbij laten als je het niet erg vind. Ben namelijk nu druk voor de 3 bruiloften,..

Lieve-Groetjes, Verie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...