27 mei 2014

Slecht weer?! ZELFMAAKWEER!!


Hoi lieve allemaal!

WAT een NATTIGHEID!
Maar daar weten wij wel raad mee, toch?!
Weer of geen weer,
dit is perfect ZELFMAAKweer!!!
hihi.
Laat je CREATIVITEIT maar STROMEN!!
Inspiratie nodig? Al mijn projecten vind je hier:
http://www.karinjoan.blogspot.nl/p/archief.html

Heb jij nog iets leuks gemaakt in deze natte dagen?!
vertel, vertel!! 


Wist je al dat ik ook op FACEBOOK zit?
Jij ook toevallig? Superleuk als je liked:
https://www.facebook.com/karinjoan.nl


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         
BewarenBewarenBewarenBewaren

4 opmerkingen:

Judith Liefting zei

Het is echt hondenweer, het staat in de tuin al aardig blank...
Prima zelfmaakweer maar dan in de keuken, vanavond... Vanavond mag ik! Lekker kliederen met inkt!

Daphne zei

Ik heb een heeeeeeeel erg leuk planten rekje gemaakt van een oude stoel van school van mijn zoon. Ik laat hem dit weekend zien op mijn blog!

Unknown zei

Onwijs bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!!!
Nou zelfmaken heb ik geen problemen mee dat had je al ontdekt!!!
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

De letters van het bordje Geloof, hoop en liefde heb ik bij de Z.eeman gehaald. Een zakje hoofdletters en kleine letters, dat brengt dit (samen met een likje verf) tot resultaat. RM is leuk, maar onwijs duur, de laatste tijd krijgen ze veel klachten dat de spullen niet goed geleverd worden enzovoort..maar goed. Wij gaan vaak richting Laren en daar staat een prachtig pand van hun. Echt een aanrader om eens een kijkje te nemen en inspiratie op te doen. Bedankt voor je reacties op mijn blog.

Lieve-Groetjes, Verie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...