17 juni 2013

Video - You Steady my Heart - verven met boterhamzakjes

foto meisje: daveeblu.com

Hoi allemaal,
leuk dat je weer langs komt, waardeer ik zo!

Vandaag een scrapbookpagina gemaakt op een lied: Steady my heart van Kari Jobe (www.karijobe.com) naar een opdracht voor het scrapbook-kampioenschap bij Creabest (www.creabest.nl) Misschien had je het gisteren al gezien.


Dit is een lied dat mijn hart raakt. En al luisterend naar de tekst en de muziek bepaalde ik mijn kleurgebruik, mijn materialen, mijn typografie en mijn compositie en alle andere elementen op deze pagina.


de You in dit werk, staat voor God. Vandaar de grote letters, het meest opvallende element en wel in ‘schitterend goud’. Steady heb ik met modelling paste aangebracht, hetgeen een harde bijna steen-achtige finish geeft en zo stabiliteit symboliseert. You steady my heart staat in het midden van het gewoel van kleuren en spatten: net zoals in het leven alles zo om aandacht schreeuwt: mooie en minder mooie dingen. De foto (fotograaf: Davee Blu: www.daveeblu.com) laat een meisje zien, geborgen en gedragen en content in de liefdevolle armen van een moeder. Dit verbeeldt voor mij dat gevoel van:
 I don’t have to worry, I know that You’ve got me, right inside the palm of Your hand.

foto meisje: daveeblu.com

In de video zie je mijn werkproces en close-up foto’s. Je hoort ook het lied van Kari Jobe. 
Wil je mij met boterhamzakjes zien ‘verven’? 
Dan moet je zeker even kijken :-)





Als een kader om het hele blad heen, heb ik de hele tekst van het lied uitgeschreven.


De materialen die ik gebruikt heb, vind je terug in een lijst onderin dit bericht.

Leuk dat je tot hier toe hebt gelezen/gekeken.
Ik geniet altijd zo van jullie reacties.
Als ik je (weer) geïnspireerd heb, dan hoor ik dat graag!

foto meisje: daveeblu.com


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!
liefs,

KJ



Buy this on Selz Sell digital downloads on Selz

8 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Heel erg mooi gedaan! Leuk dat filmpje, knap gemaakt! Lieve-groetjes, Verie

Hann¥ zei

Prachtig Karin!
Dank je wel weer voor je mooie filmpje...zo leuk!!
Lieve groet,Hanny

Willy zei

Wat een prachtige pagina en een heel leuk filmpje met duidelijke uitleg. Leuke technieken, ga ik zeker eens uitproberen!! Nog één vraagje de tekst die je op de pagina wrijft, hoe doe je dat? Vind ik zóóó leuk!!

Yolanda zei

Hoi Karin Joan, zie er allemaal weer prachtig uit! Duidelijk filmpje ook. Groetjes Yolanda B)

Dreaming of Cakes zei

Hoi Karin Joan,
Wat prachtig gemaakt, en wat een werk allemaal. Je filmpje is echt super en de muziek heel mooi.

Groetjes Esther

Karin Joan zei

Iedereen bedankt voor de leuke reacties :-)
@Willy, binnenkort presenteer ik ik de transfermarker op mijn blog en maak ik deze beschikbaar, dan kun je er zelf ook mee aan de slag! Hou even mijn blog in de gaten.
liefs,
KJ

Wiebine zei

ik houd je blog in de gaten, die transfermarker vind ik ook zo leuk ! prachtige layout en leuke technieken heb je gebruikt. Ik wil de techniek gebruiken op een layout van mijn zoon.
'k Vind je blog zo inspirerend, dank je wel daarvoor,
groetjes,
Wiebine

Wiebine zei

De layout voor het ABC boekje is klaar hoor en in mijn berichtje heb ik ook even een link naar jou blog gedaan omdat ik hier de inspiratie vandaan haalde !
http://wiebinescrapsels.blogspot.nl/2013/06/de-m-van-magnetron-maaltijden-voor-het.html
groetjes,
Wiebine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...