18 juni 2013

Big Dreams Mini Book - Trekking!


Enkele weken terug, plaatste ik dit give away bericht:


Ten eerste: iedereen die heeft meegedaan: hartelijk bedankt!! Eigenlijk gun ik het jullie allemaal, echt! 
Zowel op Facebook als hier op de blog waren jullie allemaal van die lieve lezers met altijd veel en leuke reacties.
 Ik vond het daarom deze keer extra spannend. Maar... er kan maar 1 de winnaar zijn.... 


Ik maakte van alle lootjes rolletjes en liet die uit een potje met roze en groene veertjes vallen.


Dat alles op een mooie achtergrond met floraal patroon
(gewoon van Ikea, hihi)


Ik rommelde wat met mijn ogen dicht in de lootjes


en trok er een

vervolgens kreeg ik die niet open omdat ik ze zo goed had dichtgeplakt :-)
dus ik gebruikte het geweld van een schaar

En de winnaar is.....


Yolanda van Stempelkroam!!
Wat leuk Yolanda,
hartelijk gefeliciteerd!!
Mail je mij jouw postadres op karinjoan@gmail.com
dan stuur ik het boekje naar jou toe.


alle anderen, nogmaals, bedankt voor het meedoen
en voor je sportiviteit altijd in het feliciteren van de winnaar.

Hartelijke groetjes 
en tot een volgend project!!
liefs,
KJ



volg mij met bloglovin


6 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat een leuke post weer! Je doet het zo leuk steeds!! Gefeliciteerd Jolanda!! Lieve-groetjes, Verie

Hillie zei

Gefeliciteerd Jolanda! Veel plezier met je prijs.

♥Sanne zei

Leuk gedaan zo heel moooi en gefeliciteerd

liefs Sanne

P.s. wij rijden morgen naar spanje joehoeee tot over 3 weken weer

Yolanda zei

Hoi Karin Joan, WHOEOEOEWIEIEIEIE …. Om je een kleine indruk te geven van HOE BLIJ IK BEN met deze prijs hahaha. En ik ken iemand die net zo blij en misschien nog wel blijer zal zijn … jazeker mijn jongste meiske. Wat zal die verrast zijn als dit pakketje met de post wordt gebracht. Zeker weten. Even was ik in de war toen ik op het briefje “Yolanda Stempelkraom” zag staan. Maar gelijk daarna dacht ik
“nee, ik vergis me niet, ik lees het echt goed, dat kan alleen maar IK zijn.” De verwarring kwam door de blognaam. Mijn eigen blog heet nl. “A moment of time”, ik maak zo nu en dan een inspiratiekaart voor het blog van Stempelkraom. Ongeveer zoiets als jij voor Creabest doet, maar jouw projecten zijn zoveel mooier. Karin Joan hartelijk dank, ik ben heel heel erg blij met deze prijs !! Groetjes, Yolanda B)

Hann¥ zei

Gefeliciteerd Yolanda met dit waanzinnig mooie boekje...
Lieve groet,Hanny

Marjolein zei

Hé Yolanda, gefeliciteerd hoor!
Leuk dat je deze prijs gewonnen hebt!
Groetjes,

Marjolein

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...