29 april 2013

Ooit maakte ik ...



Ooit maakte ik kasten voor mijn Craftstudio. Met de lieve hulp van mijn man en mijn 2e vader. Ik maakte de tekeningen, vertelde hoe ik het wilde en zij zijn aan de slag gegaan. Ze moesten groot worden om ruimte te bieden aan al mijn creatief spul.
En echt waar... ze zitten vol!



Het zijn twee dressoirs waar we een opbouw op gemaakt hebben. Wat een likje verf niet kan doen.


Het ene dressoir heeft een vrij strakke vorm. Deze stond in mijn vorige woning met een heel ander interieur dan nu. (de groene bank staat echter nog steeds in mijn huidige woonkamer en staat al lang op de planning om herbekleed te worden. Ooit...)


Het dressoir heb ik wit geverfd en andere knopjes gegeven, er twee kastjes aan weerszijden bij gemaakt en we hebben er een lang werkblad op gelegd. Daar bovenop maakten we een opbouw met Ikea Expedit kasten.


Het eindresultaat is een wandvullende kast met veel opbergruimte.


Deze foto's zijn al oud. Inmiddels heb ik alle gekleurde dozen in de kast wit geverfd om meer rust uit te stralen. Ik maak ooit ;-) nog wel eens nieuwe foto's


De andere kast heeft een meer klassieke uitstraling. De basis is een grenen kast die ik op marktplaats kocht. De lieve mannen hebben er een constructie op gebouwd, naar een tekening van mij.


Vervolgens heb ik de hele kast aangevallen met blikken verf en het eindresultaat was een hele grote buffetkast voor een prikkie! Eigenlijk is het nog steeds niet af (schaam, schaam) want er moet nog steeds een kooflijst aan de bovenkant. Maar desondanks ben ik er heel blij mee en geniet ik er echt van: handig en mooi!


Heb jij ook van die leuke make-overs gemaakt? Laat je dan een linkje achter? Dan kom ik graag even bij jou kijken.

Tot een volgend project!
liefs,
KJ

10 opmerkingen:

Cinderella zei

Wauw Karin dat ziet er geweldig uit .
Ik zelf heb een hobbykamer maar dat is eigenlijk allemaal nieuw uit de Ikea collectie ik ben er blij mee en kom er veel spullen in kwijt .
Als je het leuk vindt kom gewoon eens een kijkje nemen ergen onder aan de blog aan de rechterkant heb ik foto`s erop staan.
Groetjes en een fijne creatieve dag
Cindy

Bibi zei

Hallo,

Ik houd van jouw creativiteit. Ik wou dat ik ook zo creatief als jij was.

Groetjes,
BB

Unknown zei

Mooie kasten Karin Joan! Heerlijke ruimte heb je zo om in te knutselen. Groetjes Maaike

Aartje zei

Oooh ik zit hier gewoon een beetje jaloers te zijn, wat heb jij samen met die mannen er iets moois van gemaakt. Super mooi en oraktisch reaultaat.
Groeten, Aartje

Marjon zei

Prachtige kasten Karin....en wat een goed idee om de schappen bovenop het dressoir te maken...super.....liefs Marjon

Vera zei

Heeeeel tof zeg :)
Fijn he als je alles zo makkelijk kunt pakken en ook weer kunt opruimen hihi.

Groetjes

Vera

♥Sanne zei

So dat zijn enorm grote kasten... zoiets zou ik ook wel willen hier in huis maar dan voor kleding. Wij wonen in een oud huis met hoge plafonds dus onze rijken niet zo hoog en dat is veel verloren ruimte. Ik zag ook nog een tafel met glasplaat staan in je oude huis. die staat hier bij mij ook in de woonkamer... ik weet alleen nooit wat ik er in moet leggen? Heb je daar geen inspirerende foto's van?

liefs Sanne

Yolanda zei

Hoi Karin Joan, dat heb je zeer praktisch opgelost zeg! Je kastruimte ziet er heel georganiseerd uit. En wit fleurt zo lekker op he. Groetjes Yolanda B)

Dreaming of Cakes zei

Wat een prachtige makeover, en een mooie hobby ruimte heb je groetjes esther

Gerdine zei

Ik word bijna jaloers ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...