02 april 2013

Knoopjes en Baniertjes Verjaardagskaart - Give away


Hoi allemaal,

Deze keer laat ik je zien hoe ik dit verjaardagskaartje gemaakt heb. Ik gebruikte daarvoor het setje Memories - Decorative Buttons van Teresa Collins.



Verder laat ik je zien hoe ik met Distress Inkt van Tim Holtz aquarelle achtergrondjes maak. Ik gebruik daar echter geen craft sheet voor, maar wel acrylblokken. Bekijk de video om te zien hoe.

Ik geef dit kaartje weer weg! 
Wil jij er kans op maken? 
Laat dan een reactie achter op dit bericht: 
ik hoor graag wat je van dit kaartje en de technieken vindt. 
Met jouw reactie doe je automatisch mee in de verloting.
 Je kunt meedoen tot maandag 8 april. 
Ik trek de winnaar op dinsdag 9 april.  


Ik hoop je weer geinspireerd te hebben om zelf weer iets moois te maken. 
Tot de volgende keer!

Hartelijke groetjes,
Karin Joan





Materialen:
Memories - Decorative Buttons
Tim Holtz Distress Marker - Scatterd Straw
Tim Holtz Distress Marker - Tumbled Glass
Tim Holtz Distress Marker - Weathered Wood
MyStik dispenser permanent tape
Memory zots small
Distress Ink - Peacock Feathers
Distress Ink Dried Marigold
Foamtape
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest


7 opmerkingen:

Unknown zei

Een heel mooi kaartje Karin Joan! Ik vind de kleurencombinaties erg mooi. Het zelf gekleurde papier past er perfect bij.
Fijne avond!
Groetjes Maaike

Daphne zei

Oh wat ontzettend leuk.
Je video ook, ik kijk ze altijd met veel plezier.
Leuke techniek ook.
Ik doe graag weer mee, mijn man is 9 April jarig, dus zou wel heel erg leuk zijn al ik zou winnen......
Maar sowieso is het leuk om een gokje te wagen.
Lieve groet, Daphne

Pleuntje zei

Ook dit is weer een waar kunstwerkje geworden.
En je video is duidelijk en heeft een vrolijk muziekje.
Natuurlijk doe ik weer mee met de give-away. X

Aartje zei

Hallo Karin Joan, wat een enthousiaste manier van filmpjes maken heb je. Heerlijk om naar te kijken. Deze kaart is ook weer zo'n mooie geworden. Mooi gedaan met die baniertjes.
Groeten, Aartje

marja kenter zei

Net als mijn dochter Daphne (hierboven) vind ik het een heel leuk en duidelijk filmpje. De tip van de Distress inkt op een acrylbloc is het ei van Columbus.
Ook ik wil een gokje wagen bij deze give away misschien heb ik geluk aangezien het de verjaardag is van mijn schoonzoon en zijn zus ;-)
groetjes Marja

Karin Joan zei

Hoi dames,
super dat je weer gereageerd hebt.

Marja en Daphne,
wat leuk dat jullie allebei volgen :-) Als een van jullie wint, komt het kaartje wel een dag te laat :-/ Als er geen animo meer komt, doe ik de trekking anders wel een dag eerder.

Marja,
die 'ei van Columbus'- opmerking is echt superlief!! dank je wel!

liefs,
KJ


Yolanda zei

Weer een te gek kaartje Karen Joan! En wat een duidelijke tutorial heb je erover gemaakt! Super hoor. Tot blogs, groetjes Yolanda B)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...