24 april 2013

I will always Love you


Gisteren kon je zien waar ik mij door heb laten inspireren:
http://karinjoan.blogspot.com/2013/04/scrapbook-inspiratie.html
 Vandaag laat ik je zien wat het geworden is: mijn eerste echte scrapbookpagina! Ik vond het geweldig om te maken en ik ben heel benieuwd wat jij ervan vindt.




Wil je weten hoe ik te werk ben gegaan? Kijk mij dan op de vingers, hier in dit filmpje:

KLIK OM TE BEKIJKEN


Ik had gedacht er niet teveel verschillend materiaal voor te gebruiken, maar dat werd toch anders: ik blijk inmiddels een aardig arsenaal aan spulletjes tevoorschijn te kunnen trekken. (gniffel)


Maar ik heb wel gezien dat als je niet veel hebt, je met enkele sets van 1 serie, al snel leuke combinaties kunt maken.



Ik koos ervoor om voornamelijk gebruik te maken van de serie Memories van Teresa Collins. (*)


Het middelpunt van mijn pagina werd een babyfoto van Jeremy. Wat een schat was het (en nog steeds!) Heel bewust gebruikte ik een zwart witte foto. Nu hoefde ik mij totaal geen zorgen te maken om de andere kleuren op mijn project.


Ik maakte gebruik van verschillende technieken: stempelen, schrijven en tekenen, naaien, inktspatten, ponsen en knippen etc. etc.


Ik heb dit werkstuk opgehangen aan de muur. Lekker niet weggestopt in een boek! hihi. Tja... ik vind dat het best vaker gezien mag worden.


(*) Een tijd terug heb ik trouwens wat kleine ontwerpen voor Teresa Collins gemaakt. Ze hadden mij gevonden nav een bericht op de 24Homes blog, van een stempel die ik zelf had gemaakt.Vervolgens vroegen zij om voor hen wat digitaal materiaal te ontwerpen, tbv download om zelf stempels te maken. Was wel leuk om te doen, maar iets in opdracht maken is toch echt anders dan je eigen ding doen. Als ik zo iets had van: ja! zo ben ik tevreden, dan kreeg ik een mail terug: Teresa wil graag dit en dat. En dan mocht ik het weer veranderen, hihi. Het is een kunst om goed aan te voelen wat een ander wil.  Wil je het zien? Klik: 
http://photocentric-imagepac.blogspot.nl/search?q=karin+joan

Zelfgemaakte Stempel

Ik lees alle reacties en probeer ook te antwoorden.
Vragen stellen mag ook altijd.  
Tot een volgend project,

liefs,
KJ

Gebruikte materialen:
Washi Tape Set Aqua
Yours Truly Washi Tape Yellow Polka
Memories - 6x6 Paper Pad
Memories - Die Cuts
Memories - Enamel Dots
White Cardstock
Glossy Accents mini
MyStik dispenser permanent tape
Memories - Decorative Buttons
Memories - Brads
Memories - Ledger Cards
Memories - Words
Foamtape

volg mij op Bloglovin'
volg mij met bloglovin

3 opmerkingen:

Willy zei

Wat een prachtige pagina en helemaal jouw stijl!!

Aartje zei

Wat een prachtige scrappagina en wat leuk dat we op jouw vingers mee mochten kijken zelfs terwijl jij niet helemaal tevreden was. Het eindresultaat is geweldig geworden.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Ik kom via via op je blog terecht en wat een prachtig filmpje heb je gemaakt! Ik kreeg gelijk zin om zelf ook aan de slag te gaan, dus ik ga je mooie blog volgen voor nog meer inspiratie :-) Fijn weekend! Groetjes Lisanne (huisjeno56.blogspot.nl)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...