31 maart 2013

Mijn Paasontbijt in lentekleuren


Hoi allemaal, 
Bedankt weer voor je lieve reacties!
Vanochtend had ik het grote voorrecht om een heerlijk en gezellig ontbijt met mijn lieve mannetjes te nuttigen. Aangezien zij goed kunnen uitslapen en ik totaal niet, had ik lekker de tijd om er iets moois van te maken.






Aan de kroonluchter die boven onze eettafel hangt, hing ik tissue-paper decoraties die ik maakte.




 De tafel dekte ik met mooie servetten van de Albert Heijn. 




De eitjes kleurde ik met voedselkleurstof. Heel makkelijk te doen: kook de eieren, pel de eieren en leg ze enkele minuten in een glas met warm gekleurd water. Ik kleurde het water met voedselkleurstof. 


Het nestje met chocolade eieren mocht ook niet ontbreken op onze paastafel. 



Maar mijn paasontbijt, hoe mooi dan ook, zou lang niet zo mooi zijn zonder mijn geliefde mannen: Fred en Jeremy (5 jr en heel knap!). Het was een verrassing voor hen. 


Jeremy kwam beneden en riep: "Ooohhh! Wat heb je dat knap gedaan!" Ik smolt, dat begrijp je zeker wel. Van mijn lieve Fred kreeg ik een tedere knuffel. Want hoe ideaal dit plaatje er ook uit ziet, dit is voor t eerst in de bijna 12 jaar dat we getrouwd zijn, dat hij zo'n paasontbijt krijgt. Ach... ik word een steeds betere homemaker.
 ;-)


Scones met clotted cream en jam! hmmmm, heerlijk!!


Jeremy had bij oma eieren gedecoreerd. Die hoorden er ook bij.

Na het uitgebreide ontbijt hebben we ons klaargemaakt en naar de kerk gegaan. Maar het voelde meer als gaan naar het theater. We zitten met onze kerk sinds dit weekend in een nieuw gebouw in Spijkenisse en het heeft de allure van een theater. Echt geweldig. 
De band was te gek (trots op hen!!), de aanbidding geweldig en de preek weer super! I love church!! Meer over mijn kerk: www.levendesteenministries.nl (ook te zien op SBS 6, iedere zaterdagochtend)


Geniet nog van 2e paasdag met iedereen die je kostbaar is. 
Veel liefs weer en tot de volgende keer!
KJ
(ik lees heel graag weer jouw reactie en ik kom graag een keer jouw blog bezoeken)

5 opmerkingen:

Yolanda zei

Wat een geweldig mooi, gezellig en bovenal lekker, zo oogt het tenminste wel ;), paasontbijt heb je hier klaargemaakt voor je gezinnetje! Geen wonder dat "je mannen" verrast waren. Groetjes Yolanda B)

Aartje zei

Wat ziet dit er geweldig mooi uit. Jouw gekleurde eitjes ga ik ook eens proberen, denk dat mijn zoon die ook helemaal super vindt.
Geniet van elkaar!
Groeten, Aartje

Denco zei

Wauw wat ziet het er geweldig uit, net een plaatje uit een tijdschrift. Nog een fijne 2e paasdag.

Unknown zei

Wat gezellig! Mooie paastafel heb je gemaakt! Fijne tweede paasdag.
Groetjes Maaike

Daphne zei

Oooooh, dit ziet er prachtig uit!!!!!
Wat zullen jullie daar lekker van gegeten hebben zeg.
Wat een mooi mannetje, jou zoon, zelfs op de foto weet hij je in te pakken, hi hi.
Groetjes, Daphne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...